Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Marki znane z centrów otwierają sklepy internetowe, by dopełnić swoją ofertę i nie wypaść z rynku. Zakupy online sprzyjają jednak rozwojowi magazynów.

Publikacja: 11.10.2015 09:39

Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Foto: Fotorzepa/i Robert Gardziński

Z danych JLL wynika, że w 2017 r. podaż powierzchni handlowych może zwiększyć się do ok. 11 mln mkw. Duża konkurencja, wzrastająca popularność elektronicznych zakupów i zmieniające się oczekiwania coraz bardziej wymagających i wygodnych klientów, są wyzwaniem dla właścicieli i zarządców centrów handlowych. Szczególnie tych starszych obiektów, mniej dostosowanych do nowych potrzeb rynku.

W realu i w sieci

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen