Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Marki znane z centrów otwierają sklepy internetowe, by dopełnić swoją ofertę i nie wypaść z rynku. Zakupy online sprzyjają jednak rozwojowi magazynów.

Publikacja: 11.10.2015 09:39

Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Foto: Fotorzepa/i Robert Gardziński

Z danych JLL wynika, że w 2017 r. podaż powierzchni handlowych może zwiększyć się do ok. 11 mln mkw. Duża konkurencja, wzrastająca popularność elektronicznych zakupów i zmieniające się oczekiwania coraz bardziej wymagających i wygodnych klientów, są wyzwaniem dla właścicieli i zarządców centrów handlowych. Szczególnie tych starszych obiektów, mniej dostosowanych do nowych potrzeb rynku.

W realu i w sieci

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Polska przyciąga centra danych. Rośnie popyt na usługi chmurowe
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama