Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Marki znane z centrów otwierają sklepy internetowe, by dopełnić swoją ofertę i nie wypaść z rynku. Zakupy online sprzyjają jednak rozwojowi magazynów.

Publikacja: 11.10.2015 09:39

Sprzedaż w sieci wymusza zmiany w galeriach

Foto: Fotorzepa/i Robert Gardziński

Z danych JLL wynika, że w 2017 r. podaż powierzchni handlowych może zwiększyć się do ok. 11 mln mkw. Duża konkurencja, wzrastająca popularność elektronicznych zakupów i zmieniające się oczekiwania coraz bardziej wymagających i wygodnych klientów, są wyzwaniem dla właścicieli i zarządców centrów handlowych. Szczególnie tych starszych obiektów, mniej dostosowanych do nowych potrzeb rynku.

W realu i w sieci

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Lex deweloper. Specosiedla ciągle zablokowane
Nieruchomości
Ghelamco wypłaciło odsetki, wyceny obligacji na Catalyst coraz lepsze
Nieruchomości
Rośnie nowy park handlowy w Gliwicach
Nieruchomości
Co dalej ze schronami na osiedlach? Rozporządzenie jeszcze w tym tygodniu
Nieruchomości
Kupić mieszkanie w rynkowym „dołku”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama