Reklama

Mieszkania także dla klientów instytucjonalnych

Firmy w różnej formie angażują się w segment lokali na wynajem.

Aktualizacja: 06.06.2017 10:37 Publikacja: 04.06.2017 19:42

Mieszkania także dla klientów instytucjonalnych

Foto: 123RF

Około 50 proc. mieszkań sprzedawanych przez deweloperów kupują klienci, którzy nie posiłkują się kredytami. Część z nich nabywa lokale z myślą o zarabianiu na wynajmie. Są to wciąż klienci indywidualni – rynek inwestorów instytucjonalnych nie jest jeszcze w Polsce rozwinięty, szlaki przeciera BGK ze swoim Funduszem Mieszkań na Wynajem.

Przy rozgrzanym popycie ze strony detalu deweloperzy nie są zresztą szczególnie zainteresowani sprzedażą większych pakietów mieszkań. Przy takich transakcjach nabywcy oczekują bowiem dyskonta. Mimo to nie brakuje spółek, które nawiązują współpracę z dużymi nabywcami lub samodzielnie wchodzą w obszar zarządzania lokalami na wynajem.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
White Stone Development wybuduje mieszkania w Warszawie i Szczecinie
Nieruchomości
PRS. Ponad pół tysiąca lokali na wynajem w AFI Home Metro Zachód
Nieruchomości
Radom. Idea Aurora na mecie
Nieruchomości
Po mieszkaniowy luksus na Mokotów, Powiśle i Saską Kępę
Nieruchomości
Cordia buduje mieszkania na Costa del Sol
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama