Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.06.2017 21:36 Publikacja: 29.06.2017 20:22
Na Browary Warszawskie złożą się mieszkania, biura, część handlowa, ogrody, dziedzińce oraz warzelnia piwa.
Foto: materiały prasowe
Wmurowano kamień węgielny na placu budowy Browarów Warszawskich, inwestycji realizowanej na 4,4-ha działce na Woli. 100 tys. mkw. powierzchni użytkowej ma łączyć kilka funkcji – mieszkaniową, biurową i usługową. Takich projektów jest coraz więcej.
– W ostatnich latach dostrzegamy wzrost zainteresowania deweloperów projektami wielofunkcyjnymi – mówi Jan Jakub Zombirt, dyrektor w dziale badań rynku i doradztwa strategicznego w JLL. – Takie realizacje jeszcze do niedawna były rzadkością, co wynikało m.in. z niewielkiego doświadczenia deweloperów w realizacji takich projektów czy ostrożności inwestorów, którzy mając doświadczenie w późniejszym zarządzaniu nieruchomościami, np. biurowymi czy handlowymi, byli mniej skłonni inwestować w trudniejsze, z ich punktu widzenia, projekty wielofunkcyjne. Wciąż jednak takie inwestycje stanowią zdecydowaną mniejszość na rynku nieruchomości – dodaje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W I półroczu Ronson Development sprzedał 183 mieszkania. Całkowite przychody spółki ze sprzedaży lokali mieszkal...
Newgate Investment kupuje od TDJ Estate park handlowy przy ul. Armii Krajowej w Katowicach. Obiekt oferuje 8,8 t...
Deweloper ogłasza start nowej inwestycji w stolicy – Piniova Apartamenty. Firma wybuduje mieszkania także w Szcz...
W czterech budynkach przy powstającej stacji metra Chrzanów w Warszawie powstało 517 mieszkań PRS.
Pierwsi mieszkańcy osiedla na radomskim Wacynie odbiorą klucze we wrześniu. Nieruchomość ma zielony certyfikat.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas