Firmy: Biuro w chmurach pomaga zbudować wizerunek

Siedziba główna mieści się w majestatycznym Warsaw Financial Center zlokalizowanym w samym sercu Warszawy, z pięknym widokiem na Pałac Kultury i Nauki. O wyborze stolicy na siedzibę spółki przesądziły względy prestiżowe oraz bliskość rynków i instytucji finansowych" – to z materiałów jednego z lokalnych, aspirujących deweloperów.

Aktualizacja: 20.07.2017 23:26 Publikacja: 20.07.2017 23:05

Firmy: Biuro w chmurach pomaga zbudować wizerunek

Foto: Domena publiczna

„Jak cię widzą, tak cię piszą" – ta zasada obowiązuje także w relacjach biznesowych. Stosowna siedziba to jeden z najważniejszych czynników budujących wizerunek przedsiębiorstwa. Duzi gracze mogą sobie pozwolić na stawianie własnych kwater głównych w doskonałych lokalizacjach lub wynajmowanie najwyższych pięter w najmodniejszych biurowcach. A ci z mniejszym funduszem reprezentacyjnym?

Oczywiście, zawsze można korzystać z wirtualnego biura i szczycić się „poważnym" adresem korespondencyjnym. Kontrahentów zawsze można podjąć bez korporacyjnego nadęcia, gdzieś na mieście, w ramach biznesowych lanczów.

Jednak ci, którzy chcieliby mieć biuro w prestiżowej lokalizacji, a jednocześnie potrzebują relatywnie niewielkiej powierzchni, nie stoją wcale na straconej pozycji. Zarządcy szklanych wieżowców mają i dla nich ofertę.

To chociażby tzw. powierzchnie wynikowe, czyli to, co zostanie po zakończeniu kontraktacji kluczowych graczy, którzy wynajmują największe powierzchnie. Dostępne są także biura coworkingowe – kilku przedsiębiorców może korzystać ze wspólnej powierzchni. Zdarza się i tak, że część zasobów od razu przeznaczana jest dla mniejszych podmiotów.

Marzenia o posiadaniu biura na szczycie szklanej wieży znakomicie wykorzystał Polski Holding Nieruchomości, dając drugie życie Intraco. To jeden z najstarszych wysokościowców w stolicy, gdzie wskaźnik pustostanów sięgał do niedawna 50 proc. Firma nosiła się z zamiarem wyburzenia Intraco, ale okazało się, że wystarczył lifting i odpowiednie podejście do klientów – do biurowca zaczęły napływać podmioty godzące się z niższym standardem niż w nowoczesnych biurowcach, ale mogące podejmować kontrahentów w biurze z fantastycznym widokiem na Warszawę.

„Jak cię widzą, tak cię piszą" – ta zasada obowiązuje także w relacjach biznesowych. Stosowna siedziba to jeden z najważniejszych czynników budujących wizerunek przedsiębiorstwa. Duzi gracze mogą sobie pozwolić na stawianie własnych kwater głównych w doskonałych lokalizacjach lub wynajmowanie najwyższych pięter w najmodniejszych biurowcach. A ci z mniejszym funduszem reprezentacyjnym?

Oczywiście, zawsze można korzystać z wirtualnego biura i szczycić się „poważnym" adresem korespondencyjnym. Kontrahentów zawsze można podjąć bez korporacyjnego nadęcia, gdzieś na mieście, w ramach biznesowych lanczów.

Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Rok rozczarowań w dziedzinie nieruchomości i budownictwa