Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.04.2018 12:57 Publikacja: 29.04.2018 12:00
Foto: shutterstock
Co roku wraz z początkiem słonecznego sezonu rusza w mediach kampania informująca o szkodliwym wpływie promieniowania ultrafioletowego na skórę, większym ryzyku czerniaka i zasadach skutecznej ochrony przeciwsłonecznej.
Jednocześnie pojawiają się głosy, że „cała ta nagonka na opalanie”, to przede wszystkim marketing firm kosmetycznych, które zarabiają na sprzedaży kremów z filtrami UVB/UVA. Nie brakuje opinii, że kąpiele słoneczne to samo zdrowie, zaś produkty zawierające filtry – sama chemia, która niepotrzebnie obciąża skórę, a może nawet źle wpływać na cały organizm.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W RPA opracowano nową metodę walki z kłusownictwem. W rogi nosorożców wstrzyknięto radioaktywne izotopy, które m...
Wkrótce odbędzie się Future Frombork Festival, interdyscyplinarna impreza, która łączy świat nauki i sztuki. W p...
51-letni reaktor jądrowy MARIA, którego głównym zadaniem jest produkcja radiofarmaceutyków, już niebawem – w cią...
Naukowcy z University of California w Riverside i Instytutu Naukowego Weizmanna w Izraelu podzielili się niezwyk...
Neandertalczycy już około 125 tys. lat temu praktykowali wyszukany sposób przetwarzania żywności poprzez wytapia...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas