Reklama
Rozwiń
Reklama

Deloitte organizuje konkurs XPrize Pokonać Raka

Stworzenie nowych metod diagnostyki nowotworów to cel konkursu XPrize Pokonać Raka, który organizuje... firma doradcza.

Aktualizacja: 09.11.2016 17:58 Publikacja: 09.11.2016 17:40

Deloitte organizuje konkurs XPrize Pokonać Raka

Foto: 123RF

Konkurs organizowany jest wspólnie z XPrize Foundation, która przez rywalizację o niemałe nagrody finansowe stymuluje rozwój nauki i techniki. Jak podkreśla Deloitte, na całym świecie każdego roku wykrywa się 14 mln nowych przypadków zachorowań na nowotwory. Wraz ze starzeniem się społeczeństw krajów rozwiniętych ta liczba będzie jeszcze rosnąć.

Jedną z dróg do pokonania raka jest jak najwcześniejsza diagnostyka. Eksperci firmy podkreślają, że 36 proc. wszystkich zachorowań można zapobiegać. Deloitte chciałaby, aby m.in dzięki konkursowi X Prize Pokonać Raka tempo postępu w ciągu najbliższych pięciu lat się podwoiło.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
GEM, Abu Simbel, Ramzes II. Co łączy Wielkie Muzeum Egipskie z polską archeologią?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał Partnera
Chcieliby dwójkę. Dlaczego więc Polacy coraz rzadziej decydują się na dzieci?
Materiał Partnera
Krewny z Ameryki. Jak filmy opowiadają niezwyczajną historię polskich emigrantów
Materiał Partnera
Czy można wykryć, że pracę napisała AI? Nauczyciele akademiccy vs. ChatGPT
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Materiał Partnera
Zegar biologiczny. Co naprawdę decyduje o naszej produktywności?
Reklama
Reklama