Reklama
Rozwiń
Reklama

Badania w Szwecji: Picie mleka skraca życie?

Badacze z Uniwersytetu Uppsala w Sztokholmie na podstawie badania obejmującego 106 tysięcy osób stwierdzili, że osoby, które piją za dużo mleka umierają młodziej niż inni. Dotyczy to zwłaszcza kobiet - podaje serwis thelocal.se.

Aktualizacja: 15.02.2017 14:52 Publikacja: 15.02.2017 14:33

Badania w Szwecji: Picie mleka skraca życie?

Foto: 123RF

- W poprzednim badaniu ustaliliśmy, że nadmierne spożywanie mleka może narazić człowieka na wczesną śmierć. Teraz odkryliśmy związek między płcią a poziomem ryzyka związanym z nadmiernym spożyciem mleka - wyjaśnił Karl Michaëlsson, jeden z autorów badania.

- Radzę, by spojrzeć na nasze badanie jako na element większej układanki. Potrzebujemy kolejnych elementów, abyśmy mogli przedstawić jakieś rekomendacje - zaznacza badacz.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
GEM, Abu Simbel, Ramzes II. Co łączy Wielkie Muzeum Egipskie z polską archeologią?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał Partnera
Chcieliby dwójkę. Dlaczego więc Polacy coraz rzadziej decydują się na dzieci?
Materiał Partnera
Krewny z Ameryki. Jak filmy opowiadają niezwyczajną historię polskich emigrantów
Materiał Partnera
Czy można wykryć, że pracę napisała AI? Nauczyciele akademiccy vs. ChatGPT
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Materiał Partnera
Zegar biologiczny. Co naprawdę decyduje o naszej produktywności?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama