Aktualizacja: 13.05.2025 06:21 Publikacja: 21.03.2023 15:50
Dustee Jenkins, dyrektorka ds. Public Affairs Spotify
Foto: Spotify
Spotify i największe koncerny fonograficzne kontaktowały się z wicepremierem Piotrem Glińskim w sprawie dodatkowej opłaty za polską muzykę na platformach streamingowych na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania w związku z dyrektywą UE o jednolitym rynku cyfrowym. Jaki byłby skutek tego rozwiązania, które niespodziewanie poparł rząd?
Od ponad dekady Spotify odgrywa ogromną rolę w polskiej branży muzycznej i pomaga intensywnie się jej rozwijać. Na naszej platformie polscy artyści mogą docierać do pół miliarda słuchaczy w kraju i poza granicami. Dzięki aktywnemu inwestowaniu w lokalne talenty, zwiększamy widoczność polskich treści. Świadczą o tym nasze listy przebojów: w 2022 r. dwudziestkę najczęściej streamowanych artystów w Polsce stanowili Polacy. Cieszą się również ogromną popularnością poza Polską.
W jednym z półfinałów Eurowizji w Bazylei 13 maja wystąpi Justyna Steczkowska, reprezentantka TVP, z piosenką „G...
Nie żyje Michał „Joka” Marten, raper i autor tekstów, jeden z założycieli zespołu Kaliber 44. Miał 47 lat.
6 i 8 maja zaśpiewa w Gdańsku i Krakowie Rod Stewart. Wiadomo już, że wokalista nagrał płytę z macierzystym zesp...
„OpeRAP: ŚLEPCY” to pierwsze w Polsce multimedialne wydarzenie łączące operę i rap. Premiera odbędzie się 5 czer...
Wojciech Kępczyński, reżyser „Wicked”, zrobił co można, a nawet więcej. Kompozytor i librecista Stephen Schwartz...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas