Reklama
Rozwiń
Reklama

Dobrze by było mieć całą Stopklatkę TV

Jedyna okoliczność, która wymagałaby rewizji naszych planów dywidendowych, to pojawienie się na rynku ciekawej możliwości przejęcia np. udziałów w Stopklatce. Ale to mało prawdopodobne. Grupa ma na potencjalne przejęcia ok. 20 mln zł własnych środków – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kina Polska TV.

Publikacja: 16.01.2018 20:00

Dobrze by było mieć całą Stopklatkę TV

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska

Skąd w ogóle decyzja o skupieniu pozostałych udziałów w Zoom TV? To operatorzy kablowi chcieli się z niego wycofać czy też to państwo chcieli mieć 100 proc. udziałów?

Bogusław Kisielewski: To myśmy od początku chcieli mieć cały taki kanał, ale koncesja wymagała treści lokalnych, więc zdecydowaliśmy się na partnerstwo z PIKE, bo to zwiększało szansę na otrzymanie koncesji. Współpraca z PIKE była bardzo dobra i programowo będzie kontynuowana, ale kanał wymaga teraz dofinansowania, a PIKE nie ma swoich środków na takie cele, bo nie prowadzi działalności gospodarczej, więc zdecydowaliśmy się te koszty ponieść w całości samodzielnie. To da nam możliwość elastycznego reagowania na zmiany i np. wykorzystywania synergii zakupowych z grupą Kino Polska.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama