Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama online przekroczy magiczną granicę

Rynek cyfrowej reklamy w Polsce śrubuje wynik - dobił już do niemal 4 mld zł. Jergo motorem napędowym okazały się wideo online i media społecznościowe.

Aktualizacja: 26.04.2018 16:06 Publikacja: 26.04.2018 15:54

Reklama online przekroczy magiczną granicę

Foto: 123RF

Jak pokazują wyniki najnowszego badania IAB AdEx (służy do mierzenia wydatków na reklamę internetową), rodzimy rynek pod względem wartości urósł w ub. r. o ponad 9 proc. (do 3,96 mld zł). To oznacza, wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju skoczyły o prawie 340 mln zł. Eksperci wskazują, że utrzymując taką dynamikę rok 2018 może przynieść wynik na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Rynek radzi sobie z blokowaniem reklam

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama