Aktualizacja: 26.04.2018 16:06 Publikacja: 26.04.2018 15:54
Foto: 123RF
Jak pokazują wyniki najnowszego badania IAB AdEx (służy do mierzenia wydatków na reklamę internetową), rodzimy rynek pod względem wartości urósł w ub. r. o ponad 9 proc. (do 3,96 mld zł). To oznacza, wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju skoczyły o prawie 340 mln zł. Eksperci wskazują, że utrzymując taką dynamikę rok 2018 może przynieść wynik na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas