Reklama

Reklama online przekroczy magiczną granicę

Rynek cyfrowej reklamy w Polsce śrubuje wynik - dobił już do niemal 4 mld zł. Jergo motorem napędowym okazały się wideo online i media społecznościowe.

Aktualizacja: 26.04.2018 16:06 Publikacja: 26.04.2018 15:54

Reklama online przekroczy magiczną granicę

Foto: 123RF

Jak pokazują wyniki najnowszego badania IAB AdEx (służy do mierzenia wydatków na reklamę internetową), rodzimy rynek pod względem wartości urósł w ub. r. o ponad 9 proc. (do 3,96 mld zł). To oznacza, wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju skoczyły o prawie 340 mln zł. Eksperci wskazują, że utrzymując taką dynamikę rok 2018 może przynieść wynik na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Rynek radzi sobie z blokowaniem reklam

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama