Reklama online przekroczy magiczną granicę

Rynek cyfrowej reklamy w Polsce śrubuje wynik - dobił już do niemal 4 mld zł. Jergo motorem napędowym okazały się wideo online i media społecznościowe.

Aktualizacja: 26.04.2018 16:06 Publikacja: 26.04.2018 15:54

Reklama online przekroczy magiczną granicę

Foto: 123RF

Jak pokazują wyniki najnowszego badania IAB AdEx (służy do mierzenia wydatków na reklamę internetową), rodzimy rynek pod względem wartości urósł w ub. r. o ponad 9 proc. (do 3,96 mld zł). To oznacza, wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju skoczyły o prawie 340 mln zł. Eksperci wskazują, że utrzymując taką dynamikę rok 2018 może przynieść wynik na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Rynek radzi sobie z blokowaniem reklam

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju