Rozwój studia Polyslash nabiera tempa

Gry komputerowe to rozrywka na każdy moment, niezależnie od sytuacji panującej za oknem, w przeciwieństwie do kin czy teatrów – przekonuje zarząd polskiego studia.

Publikacja: 16.08.2020 21:00

Rozwój studia Polyslash nabiera tempa

Foto: materiały prasowe

Polyslash zaczynał od zatrudnienia kilku osób, teraz jest ich około dwudziestu. Aby dywersyfikować źródła przychodów, spółka zamierza rozwijać się w dwóch kierunkach.

– Chcemy być zarówno producentem gier, jak i wydawcą. Do tej pory nasze produkcje były wydawane przez zewnętrzne podmioty. Chcemy być jednak samowystarczalni, dlatego najnowsze gry wydamy we własnym zakresie. Ponadto planujemy wydawać gry innych studiów – zapowiada prezes studia Dawid Ciślak.

W 2016 r. spółka wypuściła na rynek grę „Phantaruk", a trzy lata później „We. The Revolution". Począwszy od 2020 r., zamierza co roku wydawać przynajmniej jedną grę. Tworzy gry przede wszystkim na komputery PC, ale poszerza ofertę.

– Porty (modyfikacja gry na inne urządzenia – red.) powstających zarówno „Mech Mechanic Simulator", jak i „Tribe: Primitve Builder" na inne platformy niż PC zamierzamy wykonać we własnym zakresie. Przyglądamy się również platformom mobilnym. Niedawno podpisaliśmy umowę z firmą PlayWay na przygotowanie wersji mobilnej jednego z tytułów – mówi prezes.

Szacuje się, że w Polsce działa około 400 podmiotów zajmujących się grami. Wartość krajowego rynku przekroczyła znacząco 2 mld zł. To jednak tylko kropla w globalnym oceanie, szacowanym aktualnie na około 160 mld dol.

– Osoby, które do tej pory okazjonalnie spędzały czas wolny przy grach, w zaistniałej sytuacji mają z nimi do czynienia o wiele częściej. Spowoduje to wzrost zainteresowania grami nawet w perspektywie najbliższych kilku lat – uważa prezes Polyslash. Studio chce zadebiutować na rynku alternatywnym giełdy. – Jesteśmy już na ostatniej prostej. Do debiutu powinno dojść w najbliższych tygodniach – zapowiada Ciślak. 

Polyslash zaczynał od zatrudnienia kilku osób, teraz jest ich około dwudziestu. Aby dywersyfikować źródła przychodów, spółka zamierza rozwijać się w dwóch kierunkach.

– Chcemy być zarówno producentem gier, jak i wydawcą. Do tej pory nasze produkcje były wydawane przez zewnętrzne podmioty. Chcemy być jednak samowystarczalni, dlatego najnowsze gry wydamy we własnym zakresie. Ponadto planujemy wydawać gry innych studiów – zapowiada prezes studia Dawid Ciślak.

Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?