Reklama

Allegro chce się intensywniej rozwijać

Tegoroczne nakłady mają sięgnąć 560–600 mln zł wobec 230 mln zł w 2020 r. Głównie przez budowę własnej sieci automatów do paczek.

Publikacja: 04.03.2021 21:00

Allegro chce się intensywniej rozwijać

Foto: Shutterstock

Allegro podpisało umowę z polską firmą Modern-Expo na dostarczenie automatów paczkowych do odbioru i nadawania przesyłek. Pierwsza partia pojawi się już w połowie roku, a do końca 2021 r. ich sieć zwiększy się do 1,5 tys. Umowa opiewa na 3 tys. urządzeń. – Nasza umowa z InPostem jest absolutnie niezagrożona, będziemy rozwijać współpracę – mówi Francois Nuyts, prezes Allegro.

W 2020 r. sprzedaż na platformie Allegro wyniosła 35,1 mld zł i była o 54 proc. wyższa niż rok wcześniej. Przychody spółki m.in. z tytułu prowizji wyniosły niemal 4 mld zł. Według prognoz w 2021 r. sprzedaż na platformie wzrośnie o kilkanaście procent r./r., przychody netto grupy wzrosną znacząco ponad 20 proc. r./r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama