Liderem w 2007 roku jest Radio RMF FM z wynikiem 22,5 proc. (w 2006 roku było to 21,7 proc.). Jego nowy właściciel, grupa Bauer, nie wprowadziła na antenie żadnych zmian i zachowała dotychczasowy profil stacji, która była liderem udziału w rynku słuchalności także w 2006 roku. Swój wynik poprawiła także prywatna Zetka – z 18,8 proc. w 2006 roku, do 19,3 proc. w ubiegłym.

Największy spadek słuchalności odnotowała publiczna Jedynka. Jej wynik to 13,2 proc. (rok wcześniej – 14,4 proc.). Eksperci spodziewają się dalszych spadków jej wyników między innymi w związku z tym, że jest kierowana zwłaszcza do starszych słuchaczy, a badania słuchalności obejmują osoby do 75. roku życia.

Lepiej radzi sobie publiczna Trójka, która utrzymała wynik z 2006 roku. Jej słuchalność wyniosła 6,1 proc. (rok wcześniej 6 proc.). Udział Dwójki w radiowym rynku słuchalności to 0,6 proc. (0,7 w 2006 roku), Radia Maryja – 2,1 proc. (2,0), a Radia Bis – 0,3 proc. (0,6 proc.).