Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.04.2020 13:23 Publikacja: 09.04.2020 12:43
Foto: Bloomberg
Na całym świecie wydawcy notują wzrost zainteresowania wiadomościami. Przebywający w zamknięciu ludzie szukają informacji o pandemii koronawirusa, co przekłada się na wzrost liczby odwiedzin portali i stron z wiadomościami. Jednak nie przekłada się to na wpływy z reklam.
Jednym z powodów, dla których przychody z reklam spadają jest fakt, że firmy gwałtownie ograniczają budżety marketingowe, szczególnie te, których działalność została zamrożona. Drugim powodem jest fakt, że reklamodawcy boją się skojarzeń swojej marki z koronawirusem i nie chcą kupować reklam przy tematach, dotyczących pandemii. A materiały dotyczące pandemii stanowią teraz większość treści na stronach serwisów informacyjnych, gazet czy portali.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas