Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2020 13:23 Publikacja: 09.04.2020 12:43
Foto: Bloomberg
Na całym świecie wydawcy notują wzrost zainteresowania wiadomościami. Przebywający w zamknięciu ludzie szukają informacji o pandemii koronawirusa, co przekłada się na wzrost liczby odwiedzin portali i stron z wiadomościami. Jednak nie przekłada się to na wpływy z reklam.
Jednym z powodów, dla których przychody z reklam spadają jest fakt, że firmy gwałtownie ograniczają budżety marketingowe, szczególnie te, których działalność została zamrożona. Drugim powodem jest fakt, że reklamodawcy boją się skojarzeń swojej marki z koronawirusem i nie chcą kupować reklam przy tematach, dotyczących pandemii. A materiały dotyczące pandemii stanowią teraz większość treści na stronach serwisów informacyjnych, gazet czy portali.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas