To minimalnie więcej niż rok wcześniej, ale tylko dzięki temu, że w międzyczasie na rynku pojawiły się dwa nowe tygodniki opinii: "Sieci" i "Do Rzeczy".
Najwyższą sprzedaż w kwietniu miał tradycyjnie "Tygodnik Angora": 328,4 tys. egz. (spadek o 7,3 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Kolejne były: "Gość Niedzielny": 146,8 tys. egz. (spadek o 5 proc.), "Wprost": 137,5 tys. egz. (wzrost o 4 proc.), "Polityka": 131,9 tys. egz. (spadek o 4,6 proc.), "Newsweek Polska": 124,9 tys. egz. (spadek o 17,7 proc.). Następne były wydawnicze nowinki ostatniego roku: "Do Rzeczy" oraz "Sieci". Pierwszy tytuł sprzedawał w kwietniu średnio 106,9 tys. egz., drugi: 103,7 tys. egz. ,
Za nimi uplasowały się w sprzedażowym zestawieniu: "Gazeta Polska" z wynikiem 64 tys. egz. (spadek o 7,7 proc.), "Przekrój": 23,7 tys. egz. (spadek o 16,3 proc.), "Tygodnik Powszechny': 20,9 tys. egz. (spadek o 16,4 proc.), "Przegląd": 19,8 tys. egz. (spadek o 12,5 proc.), "Uważam Rze": 18,3 tys. egz. (spadek o 87,4 proc.) oraz "Forum": 13,7 tys. egz. (spadek o 18,1 proc.).