Jedynym tytułem, któremu nie wzrosła sprzedaż e-wydań jest „Gazeta Wyborcza". W listopadzie 2013 roku sprzedawała ich średnio 1,85 tys. egz., a to o 7,5 proc. mniej niż rok wcześniej. „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał 9,3 tys. egz. elektronicznych wydań (o 17,5 proc. więcej niż w listopadzie 2012 roku), bulwarowy „Fakt": 208 egz. (przy zaledwie 84 egz. rok wcześniej), a „Rz": 8,64 tys,. egz. (ponad dwukrotnie więcej niż rok wcześniej) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Bulwarowy „Super Express" nie wykazuje sprzedaży żadnych elektronicznych wydań.
Całkowite rozpowszechnianie płatne pięciu największych ogólnopolskich dzienników wynosiło w listopadzie według danych ZKDP 842,66 tys. egz. i było o 9,7 proc. niższe niż w listopadzie 2012 roku. W styczniu Agora, wydawca „Gazety Wyborczej" zadecydowała się na kolejną podwyżkę ceny – egzemplarz dziennika zdrożał o 30 groszy. Jako powód tej decyzji podano inwestycje w jakość i opiniotwórczość dziennika. W 2013 roku „Gazeta Wyborcza" zdrożała dwukrotnie: w styczniu i lipcu. Wtedy Agora tłumaczyła podwyżki rosnącymi kosztami wydawniczymi tytułu.