„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Magazyn „Time" postanowił zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach.

Aktualizacja: 23.10.2020 16:58 Publikacja: 23.10.2020 14:20

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Foto: Bloomberg

Przez niemal sto lat istnienia magazynu „Time" nie zdarzyło się, by tygodnik zmienił swoje logo. Choć jego okładki bywały ikoniczne dla wielkich momentów w historii, to w ten piątek zdarzyło się coś historycznego – tygodnik zamienił swoje charakterystyczne logo na słowo „Vote" czyli „Głosuj".

Zmiana logo dotyczy numeru, który nosi datę 2 listopada i będzie dostępny w sprzedaży w czasie wyborów prezydenckich w USA przypadających na 3 listopada.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem