Reklama

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Magazyn „Time" postanowił zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach.

Aktualizacja: 23.10.2020 16:58 Publikacja: 23.10.2020 14:20

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Foto: Bloomberg

Przez niemal sto lat istnienia magazynu „Time" nie zdarzyło się, by tygodnik zmienił swoje logo. Choć jego okładki bywały ikoniczne dla wielkich momentów w historii, to w ten piątek zdarzyło się coś historycznego – tygodnik zamienił swoje charakterystyczne logo na słowo „Vote" czyli „Głosuj".

Zmiana logo dotyczy numeru, który nosi datę 2 listopada i będzie dostępny w sprzedaży w czasie wyborów prezydenckich w USA przypadających na 3 listopada.

Foto: time.com

- Niewiele wydarzeń ukształtuje przyszły świat bardziej niż wynik zbliżających się wyborów prezydenckich w USA – napisał w cytowanym przez CNN komentarzu redakcyjnym Edward Felsenthal, redaktor naczelny magazynu.

Sama zmiana logo to nie wszystko. Charakterystyczne barwy przybrała również sama okładka. Grafik Shepard Fairey nawiązał w niej barwami do swojego słynnego plakatu „HOPE" Baracka Obamy z kampanii wyborczej w 2008 roku.

Reklama
Reklama

Na okładce brakuje jakiejkolwiek wzmianki o urzędującym prezydencie Donaldzie Trumpie. Trump był bohaterem, zazwyczaj negatywnym, ponad 20 okładek magazynu w ostatnich 4 latach. „Time" wielokrotnie zagłębiał się w działalność Trumpa, jego związki z Władimirem Putinem czy politykę rozdzielania dzieci imigrantów od rodziców.

Naczelny „Time" podkreślił w komentarzu redakcyjnym, że obecne wybory to „szansa na zmianę".

Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Media
Polscy kibice przekonują się do platform streamingowych
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama