Reklama

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Magazyn „Time" postanowił zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach.

Aktualizacja: 23.10.2020 16:58 Publikacja: 23.10.2020 14:20

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Foto: Bloomberg

Przez niemal sto lat istnienia magazynu „Time" nie zdarzyło się, by tygodnik zmienił swoje logo. Choć jego okładki bywały ikoniczne dla wielkich momentów w historii, to w ten piątek zdarzyło się coś historycznego – tygodnik zamienił swoje charakterystyczne logo na słowo „Vote" czyli „Głosuj".

Zmiana logo dotyczy numeru, który nosi datę 2 listopada i będzie dostępny w sprzedaży w czasie wyborów prezydenckich w USA przypadających na 3 listopada.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama