Reklama

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Magazyn „Time" postanowił zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach.

Aktualizacja: 23.10.2020 16:58 Publikacja: 23.10.2020 14:20

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Foto: Bloomberg

Przez niemal sto lat istnienia magazynu „Time" nie zdarzyło się, by tygodnik zmienił swoje logo. Choć jego okładki bywały ikoniczne dla wielkich momentów w historii, to w ten piątek zdarzyło się coś historycznego – tygodnik zamienił swoje charakterystyczne logo na słowo „Vote" czyli „Głosuj".

Zmiana logo dotyczy numeru, który nosi datę 2 listopada i będzie dostępny w sprzedaży w czasie wyborów prezydenckich w USA przypadających na 3 listopada.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama