Reklama
Rozwiń
Reklama

Wydawca z Filadelfii łączy trzy redakcje w jedną

Dzienniki "Philadelphia Inquirer", "Daily News" oraz portal internetowy Philly.com już wkrótce będą redagowane w jednym newseoomie – poinformował wydawca wszystkich trzech filadelfijskich publikacji Terry Egger.

Publikacja: 02.11.2015 15:47

Wydawca z Filadelfii łączy trzy redakcje w jedną

Foto: 123rf.com

Do końca roku pracę może stracić kilkaset osób. Konsolidacja została wymuszona przez kondycję finansową wydawnictwa. Według Eggera, spółka Philadelphia Media Network straciła w ciągu minionych czterech lat około 90 milionów dolarów dochodów z ogłoszeń. Połączenie trzech redakcji w jedną oraz redukcje personelu mają przynieść 5-6 spółce milionów dolarów oszczędności rocznie.

Podczas spotkania z pracownikami Egger przedstawiał w ciemnych barwach perspektywy stojące przed wydawcami gazet codziennych. Jego zdaniem konsolidacja ma ustabilizować sytuację finansową Philadelphia Media Network na trzy lata. W tym czasie spółka ma poszukiwać nowych źródeł dochodu. Wydawca zastanawia się m.in. nad wprowadzeniem płatnej subskrypcji na produkty cyfrowe wydawnictwa. Zmiany mają być wprowadzane ostrożnie, aby serwis Philly.com oraz jego pochodne na wersje mobilne nie traciły czytelników.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama