Disney+ podrożeje jesienią. Będzie opcja z reklamami

Podczas gdy w Hollywood trwają strajki twórców i autorów, koncern z myszką Miki w logo zmienia ceny dostępu do platform streamingowych. Znany w Polsce Disney+ drożeje. W Europie pojawi się wersja serwisu z reklamami, a dostęp bez nich będzie droższy.

Publikacja: 10.08.2023 12:40

Disney+ podrożeje jesienią. Będzie opcja z reklamami

Foto: Adobe Stock

The Walt Disney Company, koncern specjalizujący się w rozrywce filmowej, wraz z wynikami za miniony – trzeci dla firmy – kwartał bieżącego roku przedstawił plany zmian cen za platform streamingowe.

Najwięcej szczegółów podał dla rynku amerykańskiego. Dostęp do głównych serwisów, czyli przede wszystkim Disney+ bez reklam, podrożeje tam od 12 października. Disney+ w formule, jaką znamy w Polsce, ma kosztować 13,99 dol. miesięcznie (56 zł), czyli o 27 proc. więcej niż do tej pory. Nie zmieni się natomiast cena dostępu do wersji z reklamami (7,99 dol.), która na razie nie jest dostępna w Europie. Koncern zamierza to zmienić.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie