Reklama
Rozwiń

Disney+ podrożeje jesienią. Będzie opcja z reklamami

Podczas gdy w Hollywood trwają strajki twórców i autorów, koncern z myszką Miki w logo zmienia ceny dostępu do platform streamingowych. Znany w Polsce Disney+ drożeje. W Europie pojawi się wersja serwisu z reklamami, a dostęp bez nich będzie droższy.

Publikacja: 10.08.2023 12:40

Disney+ podrożeje jesienią. Będzie opcja z reklamami

Foto: Adobe Stock

The Walt Disney Company, koncern specjalizujący się w rozrywce filmowej, wraz z wynikami za miniony – trzeci dla firmy – kwartał bieżącego roku przedstawił plany zmian cen za platform streamingowe.

Najwięcej szczegółów podał dla rynku amerykańskiego. Dostęp do głównych serwisów, czyli przede wszystkim Disney+ bez reklam, podrożeje tam od 12 października. Disney+ w formule, jaką znamy w Polsce, ma kosztować 13,99 dol. miesięcznie (56 zł), czyli o 27 proc. więcej niż do tej pory. Nie zmieni się natomiast cena dostępu do wersji z reklamami (7,99 dol.), która na razie nie jest dostępna w Europie. Koncern zamierza to zmienić.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji