Reklama

Cyfrowe treści znajdują coraz więcej nabywców

Przychody e-Kiosku, do którego należą internetowe platformy sprzedające e-wydania gazet i e-książki, wzrosły w 2015 r. aż o 43 proc. I mają rosnąć dalej.

Publikacja: 18.04.2016 21:00

Cyfrowe treści znajdują coraz więcej nabywców

Foto: Fotorzepa/ Andrzej Bogacz

Jak tłumaczy spółka, do której należą platformy sprzedające cyfrowe treści e-kiosk.pl, egazety.pl i Nexto.pl, to wynik stałego poszerzania asortymentu oferowanych przez nią produktów oraz zwiększania udziału w sprzedaży produktów wysokomarżowych oraz rozwijania kanałów dystrybucji.

– W prasie wzrost sprzedaży egzemplarzowej e-wydań samych tylko dzienników w ubiegłym roku wyniósł blisko 14 proc. i był kolejnym rokiem dwucyfrowego wzrostu. Ponieważ w tym samym okresie sprzedaż dzienników w wersji papierowej w Polsce spadła kolejny rok z rzędu, wersje cyfrowe wydają się jedynym rozwijającym się kanałem sprzedaży treści w formie zamkniętych wydań – mówi Marcin Kowalczyk, wiceprezes e-Kiosku. Jak dodaje, w ubiegłym roku elektronicznych wydań samych tylko dzienników sprzedano już w Polsce około 10 mln.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama