Reklama
Rozwiń
Reklama

Disney+ wskoczył na streamingowe podium, Netflix się nie poddaje

Platforma Disneya mocno uderzyła w konkurencję w Polsce wydatkami na reklamę – wskazują najnowsze badania. Zdaniem analityków obawiać może się jej nawet największy gracz, który na świecie stracił już sporo klientów.

Publikacja: 20.07.2022 21:00

Hitem platformy Disney+ miał być film „Obi-Wan Kenobi” o przygodach jednego z bohaterów „Gwiezdnych

Hitem platformy Disney+ miał być film „Obi-Wan Kenobi” o przygodach jednego z bohaterów „Gwiezdnych wojen”

Foto: lucasfilm - dmd media

Jedna piąta Polaków chce wykupić dostęp do platformy Disney+. Ponad połowa uważa, że pojawienie się nowego serwisu to okazja, by zrezygnować z innego. Netflix, globalny potentat, ma coraz trudniej, ale i plany rewanżu.

Oddech na plecach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama