Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.06.2016 08:52 Publikacja: 02.06.2016 06:58
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
– To wskaźniki niepokojące dla serwisów utrzymujących się z klasycznej reklamy, ale także dla całej branży marketingowej. „Umowa społeczna", w myśl której użytkownik płacił reklamodawcy swoją uwagą za dostęp do darmowych treści, wyraźnie trzeszczy – komentuje w raporcie dotyczącym blokowania reklam Izabela Albrychiewicz, prezes agencji mediowej MEC. Badanie MEC potwierdza to, co rok temu wyliczyły firmy PageFair i Adobe.
W odpowiedzi na stosowanie programów do blokowania internetowych reklam, czyli adblocków, właściciele witryn coraz częściej uniemożliwiają użytkownikom adblocków wchodzenie na swoje strony. To zapewne z tym jest związany fakt, że co druga osoba korzystająca z wtyczek blokujących reklamy wyłącza jednak spod ich działania ulubione strony WWW.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas