Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2016 08:09 Publikacja: 27.06.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Dramatyczny mecz Polaków ze Szwajcarami oglądało mniej osób niż poprzednie rozgrywki polskiej reprezentacji: 11,93 mln według firmy Nielsen Audience Measurement. Rekordowa pozostaje więc na razie przekraczająca 14 mln osób widownia meczu Polska – Niemcy. – Pora spotkania ze Szwajcarią była dla widzów „trudniejsza" – o godz. 15 ci, którzy nie są zagorzałymi fanami, w weekend mogli przedłożyć nad telewizję czas spędzony z rodziną. Być może nie wszyscy wierzyli też w taki sukces i w to, że możemy wyeliminować z mistrzostw Szwajcarów – uważa Jędrzej Hugo-Bader, dyrektor w agencji Havas Sports & Entertainment.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas