Aktualizacja: 06.07.2016 13:45 Publikacja: 06.07.2016 13:45
Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek
Do porozumienia, które ma zostać sygnowane we wrześniu, przystąpiły oprócz TVP i Grup Polsat i TVN przystąpiło ITI Neovision (czyli platforma nc+, do której należą m.in. stacje z rodziny Canal+, Ale Kino+, Planete+, Kuchnia + czy MiniMini+), Telewizja Puls, a także spółki, do których należą stacje Grupy ZPR Media: Eska TV, Polo TV i Fokus TV. - Nadawcy zobowiązują się do produkowania i emitowania treści audiowizualnych z uwzględnieniem poziomu głośności dźwięku „-23 LUFS" przyjętym na podstawie rekomendacji Europejskiej Unii Nadawców (dokument EBU R128) – podała KRRiT. Wspomniany dokument precyzuje nie tylko dokładny dopuszczalny poziom dźwięku, ale także obejmuje dźwięk reklam emitowanych w przerwie programów telewizyjnych, traktując je jak część programu, która musi być nadawana na takim samym poziomie głośności, co same programy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas