Aktualizacja: 18.07.2016 09:23 Publikacja: 17.07.2016 19:33
Foto: 123RF
Gra Pokemon GO zdobyła już miano najpopularniejszej mobilnej gry w historii Stanów Zjednoczonych i konsekwentnie zyskuje na popularności również na innych rynkach (na oficjalną premierę w Polsce jeszcze trzeba poczekać).
– Świat oszalał na punkcie tej gry, wykorzystującej innowacyjną technologię rozszerzonej rzeczywistości – potwierdza David James, dyrektor działu rozwoju biznesu w firmie audytorsko-doradczej Mazars. Dodaje, że przywołanie wspomnień z dzieciństwa dzisiejszego pokolenia Y to typowy zabieg. – Może i słusznie, choć wstępne badania pokazują, że struktura demograficzna graczy niekoniecznie odpowiada pokoleniu wychowanemu na tej japońskiej anime – zaznacza.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas