Reklama

Warszawski maraton P&G Central Europe Open Data Hackathon

Ponad 50 uczestników, dziewięć zespołów, jedno zdanie oraz 19,5 godziny, by przygotować odpowiedź. Jednym zdaniem - P&G Central Europe Open Data Hackathon.

Publikacja: 13.02.2017 10:30

P&G Central Europe Open Data Hackathon

P&G Central Europe Open Data Hackathon

Foto: matriały prasowe

Za nami pierwszy w historii Polski Hackathon dotyczący Big Data, podczas którego zebrane zespoły składające się z programistów, grafików, projektantów aplikacji czy systemów UI , wspólnie głowili się nad postawionymi przed nim wyzwaniem. Tym razem dosyć nietypowym. Standardem jest sytuacja, gdy przed uczestnikami stawiany jest konkretny problem czy produkt oraz konkretne pytanie, co z nim możemy zrobić.

Organizatorzy P&G Central Europe Open Data Hackathon zdecydowali się na nieco inne podejście. Uczestnicy z jednej strony dostali dostęp do powszechnie dostępnych danych zbieranych przez urzędy statystyczne krajów, w których działa spółka, a z drugiej dostęp do statystyk z mediów społecznościowych marek należących do P&G. Zadanie jakie przed nimi postawione, tylko pozornie było proste. Jesteście specjalistami od Big Data, a oto część naszego Big Data. Pokażcie, co możecie z nim zrobić, na co możliwe, że my jeszcze nie wpadliśmy. Koncepcja zdająca się być odzwierciedleniem samej firmy, posiadającej dziesiątki marek, tysiące produktów i miliony klientów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama