Warszawski maraton P&G Central Europe Open Data Hackathon

Ponad 50 uczestników, dziewięć zespołów, jedno zdanie oraz 19,5 godziny, by przygotować odpowiedź. Jednym zdaniem - P&G Central Europe Open Data Hackathon.

Publikacja: 13.02.2017 10:30

P&G Central Europe Open Data Hackathon

P&G Central Europe Open Data Hackathon

Foto: matriały prasowe

Za nami pierwszy w historii Polski Hackathon dotyczący Big Data, podczas którego zebrane zespoły składające się z programistów, grafików, projektantów aplikacji czy systemów UI , wspólnie głowili się nad postawionymi przed nim wyzwaniem. Tym razem dosyć nietypowym. Standardem jest sytuacja, gdy przed uczestnikami stawiany jest konkretny problem czy produkt oraz konkretne pytanie, co z nim możemy zrobić.

Organizatorzy P&G Central Europe Open Data Hackathon zdecydowali się na nieco inne podejście. Uczestnicy z jednej strony dostali dostęp do powszechnie dostępnych danych zbieranych przez urzędy statystyczne krajów, w których działa spółka, a z drugiej dostęp do statystyk z mediów społecznościowych marek należących do P&G. Zadanie jakie przed nimi postawione, tylko pozornie było proste. Jesteście specjalistami od Big Data, a oto część naszego Big Data. Pokażcie, co możecie z nim zrobić, na co możliwe, że my jeszcze nie wpadliśmy. Koncepcja zdająca się być odzwierciedleniem samej firmy, posiadającej dziesiątki marek, tysiące produktów i miliony klientów.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych