#RZECZoBIZNESIE: Rafał Grzeszkowski: Golizna w reklamie powoli odchodzi do lamusa

Więcej jest działań podprogowych, które dopiero w głowie konsumenta zostaną przełożone na atrakcyjność seksualną – mówi Rafał Grzeszkowski, partner w Communication Unlimited, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 19.09.2017 15:37 Publikacja: 19.09.2017 15:22

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Grzeszkowski: Golizna w reklamie powoli odchodzi do lamusa

Foto: tv.rp.pl

Ostatnio mamy wiele kontrowersyjnych reklam. Dużo mówiło się o reklamie Tigera i firmie Maspex.

- Podstawowa zasada komunikacji marketingowej brzmi „wyróżnij się albo zgiń”. Skandal i kontrowersja jest jednym, chociaż nie jedynym ze sposobów wyróżnienia się. Ponieważ często bywa to skuteczne, dla wielu marketerów jest to kuszące – tłumaczył Grzeszkowski.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju