Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Grzeszkowski: Golizna w reklamie powoli odchodzi do lamusa

Więcej jest działań podprogowych, które dopiero w głowie konsumenta zostaną przełożone na atrakcyjność seksualną – mówi Rafał Grzeszkowski, partner w Communication Unlimited, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 19.09.2017 15:37 Publikacja: 19.09.2017 15:22

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Grzeszkowski: Golizna w reklamie powoli odchodzi do lamusa

Foto: tv.rp.pl

Ostatnio mamy wiele kontrowersyjnych reklam. Dużo mówiło się o reklamie Tigera i firmie Maspex.

- Podstawowa zasada komunikacji marketingowej brzmi „wyróżnij się albo zgiń”. Skandal i kontrowersja jest jednym, chociaż nie jedynym ze sposobów wyróżnienia się. Ponieważ często bywa to skuteczne, dla wielu marketerów jest to kuszące – tłumaczył Grzeszkowski.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama