Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora z nowymi członkami zarządu pracuje nad nową strategią

Agora zaczęła prace nad nową długoterminową strategią dla spółki. Uwzględnia ona potencjalne akwizycje.

Publikacja: 10.11.2017 13:46

Agora z nowymi członkami zarządu pracuje nad nową strategią

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

- Dobiega końca perspektywa objęta naszą dotychczasową strategią rozwoju. Zaczęliśmy prace nad nową strategią, którą przedstawimy w przyszłym roku – zapowiedział Bartosz Hojka, prezes Agory, na piątkowej konferencji poświęconej wynikom finansowym spółki w III kw. Pytany o to czy spółka rozważa jeszcze jakieś akwizycje (na koniec III kw. Agora wciąż miała wciąż prawie 125 mln zł w gotówce i krótkoterminowych papierach wartościowych), powiedział, że jest możliwe, iż spółka będzie zwiększać skalę działania poprzez akwizycje oraz że wprowadzone właśnie zmiany w zarządzie są „nieprzypadkowe". W zarządzie zasiada teraz m.in. Anna Kryńska-Godlewska, która \przez ostatnie lata była m.in. dyrektor inwestycyjną w Media Development Investment Fund, odpowiedzialną za inwestycje w sektorze mediów w Europie, Azji, Afryce i w Ameryce Płd. Z wypowiedzi prezesa Agory wynika, że grupa nie jest już jednak zainteresowana rozwijaniem działalności w sektorze telewizyjnym. W tym roku ostatecznie sprzedała swój kanał Metro TV amerykańskiemu koncernowi Discovery, pozostawiając sobie nadal udziały w naziemnym kanale Stopklatka. – Nie zakładamy tu poszerzania portfolio, ale też nie mamy planów zmieniania naszych udziałów w Stopklatce – powiedziała Agnieszka Sadowska z zarządu Agory. Pytany o obawy dotyczące planowanych zmian w polskim prawie mających doprowadzić do zakazu koncentracji kapitału w spółkach mediowych, Hojka odpowiadał: - W systemach administracji publicznej nie ma żadnych informacji na ten temat, więc trudno nam to komentować. Przyznał, że Agora współpracuje z UOKiK, który bada teraz rynek mediów i reklamy w Polsce, ale – jak dodał – nie widzi związku pomiędzy tymi analizami, a planami wprowadzenia nowego prawa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama