Aktualizacja: 26.11.2017 21:00 Publikacja: 26.11.2017 21:00
Foto: 123RF
Praca nad zbiorem zasad, które mają pozwolić branży reklamowej wyeliminować najpowszechniejsze błędy popełniane w przetargach przeprowadzanych na prowadzenie działań marketingowych i reklamowych dla firm, trwała dwa lata. Po 40 spotkaniach, w których wzięło udział 220 osób, dokument został wreszcie podpisany, m.in. przez Stowarzyszenie Agencji Marketingowych SAR zrzeszające agencje reklamowe i mediowe oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów reprezentujące reklamodawców. Co zmieni? – Praktyką najbardziej utrudniającą branży życie podczas przetargów jest to, że firmy proszą agencje startujące w przetargach, by od razu opowiadały im o szczegółach planowanych działań marketingowo-reklamowych. W ten sposób agencje zostają obciążone zadaniami często niemożliwymi wręcz do przeprowadzenia – mówi Mariusz Gerałtowski, prezes PSML. Problem rozwiązałby przetarg organizowany stopniowo, w którym szczegółowe propozycje działań przedstawiałyby już tylko agencje, które trafiły na tzw. krótką listę. – Stworzona „instrukcja obsługi" przetargów jest bazą, która ma pomóc budować standardy przetargowe. Efektem ich stworzenia będzie nie tylko obniżenie kosztów ich przeprowadzania, ale także prowadzenie skuteczniejszych działań – przekonuje.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas