Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.11.2017 14:45 Publikacja: 30.11.2017 14:45
P&G European IT Hackathon
Foto: materiały prasowe
Czy takie rozwiązania będą w stanie zmienić naszą codzienność? Jak to osiągnąć oraz w stronę jakich rozwiązań powinny kierować się firmy? Odpowiedzi szukali uczestnicy P&G European IT Hackathon. Zawodnicy dostali proste zadanie. „Stwórzcie aplikacje, która połączy marki Procter & Gamble z ekosystemem interfejsu głosowego". Do dyspozycji macie miejsce do pracy, 20 godzin oraz potężnego sojusznika w postaci asystenta głosowego Amazon Web Service Alexa.
Zadanie tylko z pozoru może wydawać się łatwe. Procter & Gamble to firma posiadająca w swoim portfolio dziesiątki marek i tysiące różnych produktów. Wiele z nich to produkty codziennego użytku i z tego powodu trudno jest w prosty sposób przypasować do nich interfejs głosowy. Zadanie wymagało więc kreatywnego i innowacyjnego podejścia wykraczającego ponad znane nam już dzisiaj schematy działania asystentów głosowych takich jak Alexa. Przed tym wyzwaniem stanęli wszyscy uczestnicy Hackathonu, który odbył się równolegle w 9 lokalizacjach w Europie. Wysoko powieszona poprzeczka. Zawodnicy nie zawiedli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas