Reklama

Jak sprawić, by produkt przemówił do klienta

W zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości firmy szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów. Rozwiązaniem mogą być aplikacje oparte na interfejsie głosowym.

Publikacja: 30.11.2017 14:45

P&G European IT Hackathon

P&G European IT Hackathon

Foto: materiały prasowe

Czy takie rozwiązania będą w stanie zmienić naszą codzienność? Jak to osiągnąć oraz w stronę jakich rozwiązań powinny kierować się firmy? Odpowiedzi szukali uczestnicy P&G European IT Hackathon. Zawodnicy dostali proste zadanie. „Stwórzcie aplikacje, która połączy marki Procter & Gamble z ekosystemem interfejsu głosowego". Do dyspozycji macie miejsce do pracy, 20 godzin oraz potężnego sojusznika w postaci asystenta głosowego Amazon Web Service Alexa.

Zadanie tylko z pozoru może wydawać się łatwe. Procter & Gamble to firma posiadająca w swoim portfolio dziesiątki marek i tysiące różnych produktów. Wiele z nich to produkty codziennego użytku i z tego powodu trudno jest w prosty sposób przypasować do nich interfejs głosowy. Zadanie wymagało więc kreatywnego i innowacyjnego podejścia wykraczającego ponad znane nam już dzisiaj schematy działania asystentów głosowych takich jak Alexa. Przed tym wyzwaniem stanęli wszyscy uczestnicy Hackathonu, który odbył się równolegle w 9 lokalizacjach w Europie. Wysoko powieszona poprzeczka. Zawodnicy nie zawiedli.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama