Jak sprawić, by produkt przemówił do klienta

W zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości firmy szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów. Rozwiązaniem mogą być aplikacje oparte na interfejsie głosowym.

Publikacja: 30.11.2017 14:45

P&G European IT Hackathon

P&G European IT Hackathon

Foto: materiały prasowe

Czy takie rozwiązania będą w stanie zmienić naszą codzienność? Jak to osiągnąć oraz w stronę jakich rozwiązań powinny kierować się firmy? Odpowiedzi szukali uczestnicy P&G European IT Hackathon. Zawodnicy dostali proste zadanie. „Stwórzcie aplikacje, która połączy marki Procter & Gamble z ekosystemem interfejsu głosowego". Do dyspozycji macie miejsce do pracy, 20 godzin oraz potężnego sojusznika w postaci asystenta głosowego Amazon Web Service Alexa.

Zadanie tylko z pozoru może wydawać się łatwe. Procter & Gamble to firma posiadająca w swoim portfolio dziesiątki marek i tysiące różnych produktów. Wiele z nich to produkty codziennego użytku i z tego powodu trudno jest w prosty sposób przypasować do nich interfejs głosowy. Zadanie wymagało więc kreatywnego i innowacyjnego podejścia wykraczającego ponad znane nam już dzisiaj schematy działania asystentów głosowych takich jak Alexa. Przed tym wyzwaniem stanęli wszyscy uczestnicy Hackathonu, który odbył się równolegle w 9 lokalizacjach w Europie. Wysoko powieszona poprzeczka. Zawodnicy nie zawiedli.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie