Reklama
Rozwiń
Reklama

Gry CD Projektu, "Cyberpunk" i "Wiedźmin", trzymają się mocno

„Cyberpunk" w statystykach Steamu nie wypada źle, a zainteresowanie „Wiedźminem" wzrosło po premierze drugiego sezonu serialu na Netfliksie.

Aktualizacja: 03.01.2022 20:57 Publikacja: 03.01.2022 20:56

Gry CD Projektu, "Cyberpunk" i "Wiedźmin", trzymają się mocno

Foto: materiały prasowe

CD Projekt zaczął 2022 r. na giełdzie od mocnych wzrostów. Kurs studia zyskiwał w poniedziałek 4 proc., przekraczając poziom 200 zł, przy najwyższych tego dnia obrotach na GPW. Impulsem do zwyżki mogło być podsumowanie opublikowane przez portal Steam, z którego wynika, że „Cyberpunk" radził sobie w 2021 r. całkiem dobrze. Wprawdzie nie znalazł się w ścisłej czołówce najważniejszego zestawienia, ale uplasował się na tzw. srebrnej liście. „Cyberpunk 2077" jest najbardziej kontrowersyjną premierą w historii branży gier. Zadebiutował 10 grudnia 2020 r. Okazał się wprawdzie komercyjnym sukcesem, ale nie spełnił pokładanych w nim nadziei. Najmocniej rozczarowały wersje na konsole, które okazały się pełne błędów. W efekcie wartość rynkowa polskiego studia spadła z rekordowych 46 mld zł do obecnych 20 mld zł. Zeszły rok CD Projekt poświęcił na poprawianie i aktualizowanie gry. W tym roku zainteresowanie „Cyberpunkiem" powinna napędzać wersja na najnowszą generację konsol, która zostanie wydana w pierwszym kwartale wraz z dużą aktualizacją.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama