Reklama
Rozwiń
Reklama

Kiciński: CD Projekt chce przejmować, ale sam nie jest na sprzedaż

„Cyberpunk" to najbardziej skomplikowany projekt w naszej 27-letniej historii. Ta premiera wiele nas nauczyła. Dała nam kopa i zmotywowała do zmian – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.

Publikacja: 25.11.2021 21:00

Kiciński: CD Projekt chce przejmować, ale sam nie jest na sprzedaż

Foto: materiały prasowe

Mija prawie rok od czasu głośniej premiery „Cyberpunka 2077". Jak z perspektywy tego czasu oceniacie grę, co jest jej największym atutem, a co się nie udało? Co studio by zmieniło, gdyby dało się cofnąć czas – czy poczekalibyście z premierą wersji na konsole na późniejszy czas, aż wersje te będą lepiej dopracowane?

„Cyberpunk 2077" to największy, najambitniejszy i zdecydowanie najbardziej skomplikowany projekt w naszej 27-letniej historii. W niemal każdym aspekcie staraliśmy się pójść o krok dalej, podobnie jak robiliśmy to z każdą kolejną wydaną przez nas grą wiedźmińską.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama