Reklama

3 w 1, czyli współpraca Netii z telewizją "n"

Spółka telekomunikacyjna Netia zainwestuje do 10 mln zł w uruchomienie, we współpracy z telewizją "n", pakietu usług "triple-play" (TV, telefon stacjonarny i internet szerokopasmowy) i przyłączenie najdalej na koniec 2009 roku kilkadziesiąt tysięcy klientów

Publikacja: 23.06.2008 15:54

Do końca 2009 roku pakiet triple play będzie miało ok. 30 tys. klientów. - Przewidywane w tym czasie nakłady kapitałowe to kilka milionów złotych, nie więcej jak 10 mln zł - mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Testy nowej usługi rozpoczną się w trzecim kwartale tego roku, a w czwartym kwartale oferta będzie dostępna komercyjnie. W pierwszej kolejności, w ramach pilotażu, usługa będzie oferowana wybranym klientom w Warszawie i Wrocławiu.

Obecnie telewizja "n" ma ok. 320 tys. klientów, a Netia - ok. 290 tys.

W połowie maja Netia podtrzymała prognozy, według których do końca roku ma mieć 400 tys. klientów usług szerokopasmowych. W połowie marca informowała, że ma ponad 250 tys. abonentów takich usług.

Pod koniec maja Netia wprowadziła nową promocję na dostęp do internetu o prędkości 1 Mbit/s "rok internetu za darmo".

Reklama
Reklama

Spółka chce zwiększyć liczbę klientów m.in. dzięki przejęciom. Na akwizycje lokalnych operatorów sieci ethernetowych spółka może przeznaczyć do końca roku ok. 40 mln zł.

Do końca 2009 roku pakiet triple play będzie miało ok. 30 tys. klientów. - Przewidywane w tym czasie nakłady kapitałowe to kilka milionów złotych, nie więcej jak 10 mln zł - mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Testy nowej usługi rozpoczną się w trzecim kwartale tego roku, a w czwartym kwartale oferta będzie dostępna komercyjnie. W pierwszej kolejności, w ramach pilotażu, usługa będzie oferowana wybranym klientom w Warszawie i Wrocławiu.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama