Reklama

3 w 1, czyli współpraca Netii z telewizją "n"

Spółka telekomunikacyjna Netia zainwestuje do 10 mln zł w uruchomienie, we współpracy z telewizją "n", pakietu usług "triple-play" (TV, telefon stacjonarny i internet szerokopasmowy) i przyłączenie najdalej na koniec 2009 roku kilkadziesiąt tysięcy klientów

Publikacja: 23.06.2008 15:54

Do końca 2009 roku pakiet triple play będzie miało ok. 30 tys. klientów. - Przewidywane w tym czasie nakłady kapitałowe to kilka milionów złotych, nie więcej jak 10 mln zł - mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Testy nowej usługi rozpoczną się w trzecim kwartale tego roku, a w czwartym kwartale oferta będzie dostępna komercyjnie. W pierwszej kolejności, w ramach pilotażu, usługa będzie oferowana wybranym klientom w Warszawie i Wrocławiu.

Obecnie telewizja "n" ma ok. 320 tys. klientów, a Netia - ok. 290 tys.

W połowie maja Netia podtrzymała prognozy, według których do końca roku ma mieć 400 tys. klientów usług szerokopasmowych. W połowie marca informowała, że ma ponad 250 tys. abonentów takich usług.

Pod koniec maja Netia wprowadziła nową promocję na dostęp do internetu o prędkości 1 Mbit/s "rok internetu za darmo".

Reklama
Reklama

Spółka chce zwiększyć liczbę klientów m.in. dzięki przejęciom. Na akwizycje lokalnych operatorów sieci ethernetowych spółka może przeznaczyć do końca roku ok. 40 mln zł.

Do końca 2009 roku pakiet triple play będzie miało ok. 30 tys. klientów. - Przewidywane w tym czasie nakłady kapitałowe to kilka milionów złotych, nie więcej jak 10 mln zł - mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Testy nowej usługi rozpoczną się w trzecim kwartale tego roku, a w czwartym kwartale oferta będzie dostępna komercyjnie. W pierwszej kolejności, w ramach pilotażu, usługa będzie oferowana wybranym klientom w Warszawie i Wrocławiu.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama