rpkom.pl: Cel Multimediów na ten rok to zwiększenie liczby świadczonych usług do 1,5 mln. Jeśli tak, to jak może się przełożyć na wzrost liczby abonentów?
Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimediów Polska
: W planie wzrostu organicznego zakładamy kilkuprocentowy wzrost liczby abonentów. Rozbudowujemy bowiem naszą sieć w taki sposób, że z naszymi usługami dotrzemy do nowych 20-40 tys. gospodarstw domowych. To przyniesie kilkanaście tysięcy klientów. Złożyliśmy również kilka ofert przejęcia konkurencyjnych sieci. Dotyczą od 20 tys. do 50 tys. abonentów. Informacji na ten temat można się spodziewać, w mojej ocenie, w II-III kwartale br., choć nie jest wykluczone, że i szybciej. Nasze plany konsolidacji dotyczą też Warszawy.
Można odnieść wrażenie, że spółka czeka z większą konsolidacją na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dla UPC Polska, który zwrócił się o zgodę na przejęcie Astera. Mylnie?