Internet w telewizorze z telewizją z Internetu

W środę ruszy kampania towarzysząca promocji „Internet z HBO Go”, wraz z którą Netia wprowadza na rynek nową usługę telewizyjną

Publikacja: 08.11.2011 14:00

Internet w telewizorze z telewizją z Internetu

Foto: Materiały Promocyjne

Alternatywny operator telekomunikacyjny, stawiający do tej pory głównie na abonentów Internetu, proponuje teraz swoim klientom „Telewizję Osobistą".  W maksymalnym wydaniu (na łączach w standardzie NGA) wiąże ona bezpłatną cyfrową telewizję naziemną, płatną IPTV i  również płatne serwisy internetowe takie jak Kinoplex.pl, czy Ipla.pl oraz – nowość na polskim rynku – HBO Go, czyli pakiet filmów i seriali przygotowany przez wytwórnię na potrzeby globalnej sieci. Wszystko można oglądać teraz także na ekranie tradycyjnego telewizora.

Korzystanie z Internetu w ten sposób nowością dla Polaków nie jest.  Ale aby taki efekt uzyskać, do tej pory konsument musiał sam zadbać o skompletowanie wszystkich potrzebnych urządzeń i usług samodzielnie.  Netia chce wyręczyć osoby, którym brakuje do tego umiejętności, energii, ale i pieniędzy.  – Chcemy dotrzeć z usługą do szerokiego grona odbiorców – tłumaczy Grzegorz Esz, członek zarządu ds. komercyjnych Netii. Nie sprecyzował jednak, na jak liczne grono klientów usługi liczy spółka. „Sporo" – mówił tylko.

Przedstawiciele spółki nie ujawnili planów sprzedażowych, ani inwestycji, jakie firma zamierza ponieść na wprowadzenie i rozwój usługi. Dziś w jej promowaniu wspiera Netię  partner – HBO.

Charakterystyczne cechy promocyjnej oferty Netii to m.in. dekoder telewizji cyfrowej Netia Player (wyceniono go na 5 zł, ale oddzielnie kupić go się nie da). Pozwalający jednocześnie na odbiór telewizji cyfrowej naziemnej, jak i oglądanie treści internetowych na ekranie telewizora, pakiet 600 godzin filmów i seriali przygotowany przez HBO do oglądania w Internecie (HBO Go), a także – na żądanie - dostęp do zasobów serwisów takich  jak Kinoplex.pl oraz Ipla.pl.

W przypadku tych ostatnich – mówił Esz – cena dostępu do serwisów jest niższa o koszt esemesa, którego zwykle trzeba wysłać, aby zamówić film, czy obejrzeć transmisję meczu.

Netia sprzedawać będzie telewizję razem z dostępem do Internetu i/lub usługą głosową: czyli obecnym lub przyszłym klientom usług dostępowych. Esz przyznał też, że po przejęciu Telefonii Dialogu, Netia będzie chciała zaoferować usługę także  abonentom tej sieci.

Aby skorzystać z telewizji Netii trzeba kupić Netia Player'a  i HBO Go (29,9 zł miesięcznie, z czego przez pierwsze 2 miesiące 1 zł), lub tylko pakiet HBO Go ze specjalnym kodem (za 24,9 zł), pozwalającym na oglądanie paczki 600 godzin filmów w dowolnej sieci internetowej.

-  Nie będziemy zachęcać klientów, aby korzystali z możliwości oglądania tych filmów w sieciach innych niż nasza. Trzeba pamiętać, że to zawsze dodatkowy koszt – mówi Esz.

Netia zaprezentowała też ceny dwóch pakietów usług (Internet, telewizja, telefon), skomponowanych w oparciu o Netia Playera, HBO Go, ale przeznaczonych dla osób będących w zasięgu najszybszych łączy operatora (jest ich 314 tys.).  Tzw. Pakiet Idealny,  złożony m.in. z 81 kanałów telewizyjnych, poszerzony o 11 kanałów sportowych z 5 pakietami premium to koszt 129,9 zł. Z kolei Pakiet Prestiżowy – „all Inclusive" – kosztować będzie 169,9 zł miesięcznie.

Alternatywny operator telekomunikacyjny, stawiający do tej pory głównie na abonentów Internetu, proponuje teraz swoim klientom „Telewizję Osobistą".  W maksymalnym wydaniu (na łączach w standardzie NGA) wiąże ona bezpłatną cyfrową telewizję naziemną, płatną IPTV i  również płatne serwisy internetowe takie jak Kinoplex.pl, czy Ipla.pl oraz – nowość na polskim rynku – HBO Go, czyli pakiet filmów i seriali przygotowany przez wytwórnię na potrzeby globalnej sieci. Wszystko można oglądać teraz także na ekranie tradycyjnego telewizora.

Pozostało 84% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie