Snapchat: wielki debiut i niewiadoma

Jeśli firma po wejściu na giełdę zostanie wyceniona na 25 mld dol., trafi do czołówki debiutantów ostatnich lat.

Aktualizacja: 18.11.2016 06:27 Publikacja: 17.11.2016 19:37

Foto: 123RF

Założony przez Evana Spiegla Snapchat, który obecnie działa jako spółka o nazwie Snap, to błyskawicznie rosnąca w siłę internetowa platforma komunikacyjna, z której korzystają zwłaszcza najmłodsi internauci, przyzwyczajeni do jej nietypowej formuły (wysyłane przez Snapchata komunikaty znikają od razu po przeczytaniu albo po 24 godzinach, jeśli są nadawane w ramach publicznych kanałów prowadzonych przez marki lub internetowych celebrytów).

Według GlobalWebIndex w Ameryce Płn. z platformy korzystają już dwie na trzy osoby między 16. a 24. rokiem życia. Z danych Statista.com wynika natomiast, że na koniec czerwca Snapchata codziennie używało 150 mln ludzi. Oficjalnych danych na ten temat jednak nie ma: ani globalnie, ani tym bardziej w Polsce.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku