Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupy wydawnicze w czasach nowych wyzwań

Zarządzanie danymi o czytelnikach, nowe aplikacje dla tych, którzy nie czytają już na papierze, umiejętne korzystanie z pośredników w rodzaju Facebooka czy Google'a – to dzisiejsze wyzwania dla wydawców.

Aktualizacja: 08.11.2017 09:14 Publikacja: 07.11.2017 18:54

Grupy wydawnicze w czasach nowych wyzwań

Foto: 123RF

Większość wpływów wydawców prasy (56 proc. ze 153 mld dol. osiągniętych w 2016 roku) wciąż pochodzi od czytelników, a nie z reklam – wynika z tegorocznego raportu o światowych trendach w tej branży, przygotowanego przez zrzeszające wydawców gazet stowarzyszenie WAN-IFRA. Dlatego na zyskaniu zaufania czytelników i ich przywiązaniu powinno wydawcom gazet zależeć coraz bardziej. To zadanie niełatwe, gdy czytelnicy uciekają od papierowych wydań do agregatorów treści w sieci.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama