Już od sześciu lat jesteśmy partnerem sezonów artystycznych Opery Wrocławskiej i jej spektakularnych megawidowisk, które co roku przyciągają tysiące melomanów nie tylko z Polski.
Opera znów postanowiła zmierzyć się z nie lada wyzwaniem, sięgając po kolejną z kolekcji oper Verdiego, opartych na twórczości Williama Szekspira. „Makbet" od ponad 100 lat wystawiany jest na scenach teatrów operowych całego świata, niełatwo będzie więc zaskoczyć i oczarować widzów. Jestem jednak przekonany, że ogromne doświadczenie, zdobywte dzięki poprzednim megawidowiskom, które odnosiły ogromne sukcesy, oraz znakomite nazwiska, które zaangażowały się w to przedsięwzięcie, zagwarantują, że „Makbet" zostanie entuzjastycznie przyjęty przez widzów i krytyków. Na pewno nie zabraknie porywającej muzyki, wspaniałych kostiumów i spektakularnej scenografii.
To ważne również dla nas jako sponsora Opery. Dzięki takim przedsięwzięciom możemy bowiem skutecznie promować markę Tauron. Mam nadzieję, że ta kolejna superprodukcja okaże się wielkim sukcesem Opery Wrocławskiej i utrwali wizerunek Grupy Tauron jako odpowiedzialnego obywatela, który angażuje się w wartościowe przedsięwzięcia.