Od marca tego roku Coldplay prezentował „A Head Full Of Dreams Tour” w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych i Europie. W tym czasie sprzedał m. in. cztery koncerty w Londynie na Wembley Stadium.
Na show, stworzone przez zespół oraz uznanych scenografów (Misty Buckley i Paul Normandale) kupiono dotychczas ponad 2,5 miliona biletów. W grudniu trasa zawita do Australii i Nowej Zelandii.
Tymczasem w przyszłym roku Coldplay gościć będzie w największych metropoliach Europy. Nic dziwnego, ponieważ sprzedaż albumu „A Head Full Of Dreams”, który ukazał się w grudniu 2015 roku, przekroczyła już 4 miliony kopii.
Zawarte na krążku piosenki „Adventure Of A Lifetime”, „Hymn For The Weekend” oraz „Up&Up” mają już łącznie ponad bilion wyświetleń na YouTube.
Ostatnio ukazał się czwarty, tytułowy singiel. W ubiegłym tygodniu zespół został nominowany do nagrody MTV EMAs aż w czterech kategoriach, m.in. w Best Live Act.