Sportowa premiera
U2 mocno rozpoczęli medialne natarcie przed premierą nowego albumu, który ma się ukazać w kwietniu.
Nowa piosenka "Invisible" została po raz pierwszy zaprezentowana podczas reklamowej przerwy niedzielnego Super Bowl. Została użyta w reklamie Bank of America powiązanej z działalnością charytatywną fundacji RED. Za każde pobranie reklamowanej piosenki, Bank of America przekaże jednego dolara na fundację zajmującą się walką z AIDS, gruźlicą i malarią, której Bono jest współzałożycielem (2006).
30 sekund reklamy podczas Super Bowl kosztuje 4 mln dolarów. W innej reklamie wykorzystano utwór Boba Dylana. Jego piosenka "I Want You" reklamowała jogurt.
2 miliony dolarów
Zwiastun piosenki U2 wykonywanej podczas koncertu w studio z udziałem fanów, którzy współtworzą świetlny show z użyciem latarek - jest mocno eksponowany w sieci.
Tym razem U2 postawili na nieskomplikowany motyw, lekki, melodyjny, nadający się do chóralnego śpiewania na koncertach.