Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.06.2021 10:04 Publikacja: 04.06.2021 09:46
Foto: Pixabay
Agencji poradnictwa i pośrednictwa opiekuńczego Procura 24 Pflegevermittlung prowadziła kampanię reklamową, w której posługiwano się sloganem „Oma’s neue Polin!” (po pol. „Nowa Polka babci”).
Reklamy z tym hasłem pojawiły się m.in. na autobusach komunikacji miejskiej w Oldenburgu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Szymon Hołownia odda jednak fotel marszałka Sejmu Włodzimierzowi Czarzastemu. To wcale nie było pewne, bo nie ud...
Do godz. 12 trwać będzie wzajemne honorowanie biletów Kolei Mazowieckich i Zarządu Transportu Miejskiego w Warsz...
Wicepremier i szef MON Władysław Kosiniak-Kamysz poinformował na terenie 6. Brygady Powietrznodesantowej w Krako...
Choć deweloperzy od 11 września mają obowiązek pokazywać na stronach ceny mieszkań, nie wszyscy się z tego obowi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas