Firma InPost buduje pomost na cześć Jana Pawła II

InPost – największy niezależny operator pocztowy – pomoże w zbudowaniu pokoleniowego mostu, który stanie na placu Piłsudskiego w Warszawie

Publikacja: 31.03.2011 14:30

1-2 kwietnia, w 6. rocznicę śmierci papieża Jana Pawła II, sześciolatki (pierwsze pokolenie dzieci, które urodziły się po śmierci polskiego papieża) stworzą wielki most z paczek – symbolicznie łączący dzieci z rodzicami. Uczestnicy zabawy wykonają również małe przesyłki z papieskimi pamiątkami, które za pomocą Paczkomatów firmy InPost wyślą do dzieci z całej Polski oraz ośrodków polonijnych.

Projekt "Most. Każdy mały może być wielki" został przygotowany przez Centrum Myśli Jana Pawła II w związku z obchodami 6. rocznicy śmierci papieża Polaka. Program skierowany jest głównie do sześciolatków, czyli pierwszego pokolenia dzieci, które urodziły się już po śmierci Jana Pawła II. W projekcie udział wezmą uczniowie z 60 przedszkoli, którzy rozpoczęli rozwiązywanie zadań konkursowych już w marcu, a także wszystkie dzieci, które 2 kwietnia przyjdą na Plac Piłsudskiego w Warszawie wziąć udział w akcji. Wśród wielu atrakcji, jakie organizatorzy wydarzenia przygotowali na ten wyjątkowy dzień, nie zabraknie wizualizacji miejsc tak bliskich małemu Lolkowi jak dom, szkoła oraz poczta z czasów dzieciństwa Karola Wojtyły.

Paczkomaty InPost, wystawione na Placu Piłsudskiego w dniach 1-2 kwietnia, będą pełniły rolę poczty w Wadowicach. Zgodnie z programem „Most. Każdy mały może być wielki" maluchy będą mogły za pomocą paczkomatów samodzielnie wysłać przygotowane wcześniej paczki, które InPost bezpłatnie dostarczy do innych dzieci w całej Polsce.

- Spuścizna Jana Pawła II stanowi wielkie dziedzictwo naszego kraju. Akcja Most. Każdy mały może być wielki to bardzo szczytne przedsięwzięcie, dlatego z ogromną chęcią zdecydowaliśmy się pomóc w budowie pokoleniowego mostu. Wierzymy, że tego typu przedsięwzięcia sprzyjają budowaniu w Polsce trwałych i solidarnych więzi społecznych – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Więcej informacji na temat obchodów 6. rocznicy śmierci papieża Jana Pawła II znajduje się na stronie www.most.centrumjp2.pl

InPost to największa polska prywatna firma pocztowa, właściciel m.in. sieci Paczkomaty 24/7, czyli maszyn do nadawania i odbierania przesyłek pocztowych przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Opcję „dostawy do Paczkomatów InPost" oferuje już wiele dużych sklepów internetowych, m.in. Merlin.pl, Komputronik, NEO24, Allegro oraz jedna z największych międzynarodowych firm kosmetycznych, prowadzących sprzedaż bezpośrednią. Z usługi korzysta kilkuset aktywnych e-sprzedawców.

InPost na terenie całego kraju ma 420 paczkomatów , docelowo ma mieć 800 maszyn w całej Polsce. Firma właśnie zaczyna ekspansję usługi na rynki europejskie. Pierwszym krajem jest Estonia.

1-2 kwietnia, w 6. rocznicę śmierci papieża Jana Pawła II, sześciolatki (pierwsze pokolenie dzieci, które urodziły się po śmierci polskiego papieża) stworzą wielki most z paczek – symbolicznie łączący dzieci z rodzicami. Uczestnicy zabawy wykonają również małe przesyłki z papieskimi pamiątkami, które za pomocą Paczkomatów firmy InPost wyślą do dzieci z całej Polski oraz ośrodków polonijnych.

Projekt "Most. Każdy mały może być wielki" został przygotowany przez Centrum Myśli Jana Pawła II w związku z obchodami 6. rocznicy śmierci papieża Polaka. Program skierowany jest głównie do sześciolatków, czyli pierwszego pokolenia dzieci, które urodziły się już po śmierci Jana Pawła II. W projekcie udział wezmą uczniowie z 60 przedszkoli, którzy rozpoczęli rozwiązywanie zadań konkursowych już w marcu, a także wszystkie dzieci, które 2 kwietnia przyjdą na Plac Piłsudskiego w Warszawie wziąć udział w akcji. Wśród wielu atrakcji, jakie organizatorzy wydarzenia przygotowali na ten wyjątkowy dzień, nie zabraknie wizualizacji miejsc tak bliskich małemu Lolkowi jak dom, szkoła oraz poczta z czasów dzieciństwa Karola Wojtyły.

Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo