Reklama

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Kilka dni temu Lidl wycofał się z promocji dotyczącej zwrotu zakupionego towaru. Firma tłumaczyła się tym, że sytuacja została wykorzystana przez klientów ponad miarę. Teraz sprawie przygląda się UOKIK.

Aktualizacja: 10.11.2016 16:51 Publikacja: 10.11.2016 16:47

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Foto: Bloomberg

Sieć przez kilka dni prowadziła akcję promocyjną pod hasłem: "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Każdy klient, który nie był zadowolony ze swojego zakupu, mógł za okazaniem paragonu oraz opakowania po danym produkcie dokonać zwrotu. W regulaminie promocji zawarto zapis: "Dokonując zwrotu produktu marki Lidl Klient zobowiązany jest przedstawić: II. Opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym."

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Kraj
Wojna tuż za granicą, a politycy się kłócą. Spory ucichły tylko na dwa dni
Materiał Płatny
OGŁOSZENIE
Kraj
Olejomaty opanowują Mazowsze, ale omijają Warszawę. Stolica czeka na innowacyjny recykling
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Polska bez kompleksów. Młodsi uważają, że to Zachód jest zacofany
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama