Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Kilka dni temu Lidl wycofał się z promocji dotyczącej zwrotu zakupionego towaru. Firma tłumaczyła się tym, że sytuacja została wykorzystana przez klientów ponad miarę. Teraz sprawie przygląda się UOKIK.

Aktualizacja: 10.11.2016 16:51 Publikacja: 10.11.2016 16:47

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Foto: Bloomberg

Sieć przez kilka dni prowadziła akcję promocyjną pod hasłem: "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Każdy klient, który nie był zadowolony ze swojego zakupu, mógł za okazaniem paragonu oraz opakowania po danym produkcie dokonać zwrotu. W regulaminie promocji zawarto zapis: "Dokonując zwrotu produktu marki Lidl Klient zobowiązany jest przedstawić: II. Opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym."

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
CPK buduje terminal przyszłości
Kraj
Anulowany wyrok znanego działacza opozycyjnego
Kraj
Czy Polacy chcą sankcji na Izrael? Sondaż nie pozostawia wątpliwości
Kraj
Rafał Trzaskowski o propozycji Karola Nawrockiego: Niech się pan Karol tłumaczy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Kraj
Cienka granica pomagania uchodźcom. Złoty telefon pogrąża aktywistów z granicy