Reklama
Rozwiń
Reklama

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Kilka dni temu Lidl wycofał się z promocji dotyczącej zwrotu zakupionego towaru. Firma tłumaczyła się tym, że sytuacja została wykorzystana przez klientów ponad miarę. Teraz sprawie przygląda się UOKIK.

Aktualizacja: 10.11.2016 16:51 Publikacja: 10.11.2016 16:47

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Foto: Bloomberg

Sieć przez kilka dni prowadziła akcję promocyjną pod hasłem: "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Każdy klient, który nie był zadowolony ze swojego zakupu, mógł za okazaniem paragonu oraz opakowania po danym produkcie dokonać zwrotu. W regulaminie promocji zawarto zapis: "Dokonując zwrotu produktu marki Lidl Klient zobowiązany jest przedstawić: II. Opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym."

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Nie tylko podatki i opłaty. Na czym zarabia Warszawa?
Kraj
Budżet Warszawy na 2026 r. Na co stołeczny ratusz wyda najwięcej pieniędzy?
Kraj
To on uratował pociąg przed wykolejeniem. Kim jest maszynista Kolei Mazowieckich?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Kraj
„Rzecz w tym”: Sabotaż na torach – Rosja pokazuje, że jest gotowa pójść dalej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama