Reklama

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Kilka dni temu Lidl wycofał się z promocji dotyczącej zwrotu zakupionego towaru. Firma tłumaczyła się tym, że sytuacja została wykorzystana przez klientów ponad miarę. Teraz sprawie przygląda się UOKIK.

Aktualizacja: 10.11.2016 16:51 Publikacja: 10.11.2016 16:47

Problemy sieci Lidl. Sprawie przygląda się UOKiK

Foto: Bloomberg

Sieć przez kilka dni prowadziła akcję promocyjną pod hasłem: "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Każdy klient, który nie był zadowolony ze swojego zakupu, mógł za okazaniem paragonu oraz opakowania po danym produkcie dokonać zwrotu. W regulaminie promocji zawarto zapis: "Dokonując zwrotu produktu marki Lidl Klient zobowiązany jest przedstawić: II. Opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym."

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Co drugi sprzedawca sprzedałby alkohol nieletnim. Ratusz nie ma pieniędzy na kontrole
Kraj
Zuzanna Dąbrowska: Hołowni pożegnanie z fotelem
warszawa
Utrudnienia na stołecznej linii średnicowej. Wspólne honorowanie biletów KM i ZTM
Kraj
Polska będzie miała nowy rodzaj wojsk. Władysław Kosiniak-Kamysz: Na ich czele stanie płk lek. Mariusz Kiszka
Reklama
Reklama