Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.12.2019 06:14 Publikacja: 26.12.2019 20:48
Foto: Adobe Stock
Niezadowolona klientka salonu piękności może żądać od fryzjera niezbędnych poprawek, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny. W sądzie może dochodzić nie tylko odszkodowania, ale i zadośćuczynienia.
Zawarcie umów z przedsiębiorcą prowadzącym salon fryzjerski następuje w sposób dorozumiany w momencie zajęcia miejsca na jego fotelu i ustnego zlecenia usługi. Wiąże obie strony i daje każdej uprawnienie do żądania spełnienia świadczenia. Klient ma prawo wymagać wykonania określonej usługi (np. cięcia czy farbowania włosów), zaś fryzjer zapłaty wynagrodzenia zgodnie z cennikiem lub według indywidualnych uzgodnień stron.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wakaty sędziowskie w Trybunale Konstytucyjnym należy niezwłocznie obsadzić – radzą konstytucjonaliści. Choć nie...
Mogą się zdarzyć sytuacje, które podważą umocowanie Karola Nawrockiego do pełnienia urzędu – mówi „Rz” prof. Mar...
Sejmowa Komisja Sprawiedliwości i Praw Człowieka po raz kolejny odroczyła pracę nad projektami zmian w prawie o...
MEN informuje, że jeśli szkoła omyłkowo wystawiła świadectwo na nieprawidłowym blankiecie lub użyła wzoru, który...
Młody zarabiający na etacie albo zleceniu może być zwolniony z PIT. Ale jeśli przekroczy limit dochodów, rodzic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas