Jak reklamować usługi fryzjerskie

Źle wykonane strzyżenie daje klientowi prawo nie tylko odszkodowania, ale też i zadośćuczynienia.

Aktualizacja: 27.12.2019 06:14 Publikacja: 26.12.2019 20:48

Jak reklamować usługi fryzjerskie

Foto: Adobe Stock

Niezadowolona klientka salonu piękności może żądać od fryzjera niezbędnych poprawek, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny. W sądzie może dochodzić nie tylko odszkodowania, ale i zadośćuczynienia.

Zawarcie umów z przedsiębiorcą prowadzącym salon fryzjerski następuje w sposób dorozumiany w momencie zajęcia miejsca na jego fotelu i ustnego zlecenia usługi. Wiąże obie strony i daje każdej uprawnienie do żądania spełnienia świadczenia. Klient ma prawo wymagać wykonania określonej usługi (np. cięcia czy farbowania włosów), zaś fryzjer zapłaty wynagrodzenia zgodnie z cennikiem lub według indywidualnych uzgodnień stron.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Sądy i trybunały
Coraz więcej wakatów w Trybunale Konstytucyjnym. Prawnicy mówią, co trzeba zrobić
Prawnicy
Prof. Marcin Matczak: Dla mnie to podważalny prezydent
Zawody prawnicze
Rząd zmieni przepisy o zawodach adwokata i radcy. Projekt po wakacjach
Matura i egzamin ósmoklasisty
Uwaga na świadectwa. MEN przypomina szkołom zasady: nieaktualne druki do wymiany
Podatki
Rodzic może stracić ulgi w PIT, jeśli dziecko za dużo zarobi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama