Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.07.2015 12:53 Publikacja: 08.07.2015 12:07
3 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
W pierwszej turze wyborów reklamy wyborcze pojawiły się w dwudziestu programach telewizyjnych: w 13 programach telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP Info, TVP Regionalna, TVP HD, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Gdańsk, TVP Szczecin i TVP Wrocław) i w 7 programach koncesjonowanych (Polsat, Polsat News, TVN, TVN 24, TV Republika, Superstacja, NTL Radomsko).
W drugiej turze płatne audycje wyborcze nadano w 11 programach: w 6 programach telewizji publicznej (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Gdańsk, TVP Kraków oraz TVP Rzeszów) oraz w 5 programach telewizji koncesjonowanych (Polsat, Polsat News, TVN, TVN 24, TV Republika).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie tylko sędziowie, byli członkowie KRS, są sondowani w sprawie reaktywacji Krajowej Rady Sądownictwa w składzi...
W Polsce mamy ponad 10 tysięcy jezior oraz tysiące kilometrów rzek, z czego znaczna część otoczona jest działkam...
Eksperci dementują, jakoby od września w krajach Unii Europejskiej manicure hybrydowy i żelowy miał być zakazany...
Sporządzenie testamentu to jeden ze sposobów rozdysponowania swoim mieniem po śmierci. Jeżeli jednak wola testat...
Przedstawiciele Koalicji dla Gotówki złożyli w kancelarii prezydenta dwa projekty ustaw. Ich celem jest ochrona...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas