Reklama

Wybory prezydenckie 2015: ile kosztował jeden głos

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na podstawie sprawozdań nadesłanych przez nadawców telewizyjnych i radiowych opracowała „Informację o wydatkach i wykorzystaniu czasu na emisję płatnych audycji wyborczych w radiu i telewizji” w trakcie wyborów na urząd prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej w 2015 r. Dokument obejmuje dane dotyczące I i II tury wyborów.

Aktualizacja: 08.07.2015 12:53 Publikacja: 08.07.2015 12:07

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

W pierwszej turze wyborów reklamy wyborcze pojawiły się w dwudziestu programach telewizyjnych: w 13 programach telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP Info, TVP Regionalna, TVP HD, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Gdańsk, TVP Szczecin i TVP Wrocław) i w 7 programach koncesjonowanych (Polsat, Polsat News, TVN, TVN 24, TV Republika, Superstacja, NTL Radomsko).

W drugiej turze płatne audycje wyborcze nadano w 11 programach: w 6 programach telewizji publicznej (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Gdańsk, TVP Kraków oraz TVP Rzeszów) oraz w 5 programach telewizji koncesjonowanych (Polsat, Polsat News, TVN, TVN 24, TV Republika).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama