Reklama
Rozwiń

Reklamacja w biurze podróży: rezygnacja z wczasów nie musi słono kosztować

Niezadowolony z usługi klient biura podróży powinien niezwłocznie złożyć reklamację. Najlepiej jeszcze na wakacjach - radzi Agnieszka Chilicka, miejski rzecznik konsumentów w Gdańsku.

Publikacja: 17.08.2015 08:00

Rz: Z jaki problemami przede wszystkim zwracają się do pani w tym sezonie wracający z wakacji klienci?

Agnieszka Chilicka: Najczęściej nie są zadowoleni z jakości usługi, np. hotel nie jest taki, jak obiecywało biuro podróży. W katalogu były piękne pokoje, plaża, a rzeczywistość okazała się inna.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono