UOKiK wziął pod lupę kolejną akcję promocyjną Biedronki. Są zarzuty

Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Prezes UOKiK postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Urząd przygląda się też akcjom innych sieci, m.in. Lidla oraz Eurocash.

Publikacja: 18.11.2024 09:02

UOKiK wziął pod lupę kolejną akcję promocyjną Biedronki. Są zarzuty

Foto: Adobe Stock

mat

Zarzut dotyczy jednodniowych akcji promocyjnych. Na początku roku, 31 stycznia i 14 lutego, w sklepach Biedronka odbyły się „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”. W ich ramach klienci byli zachęcani do kupienia określonych produktów, za które mieli otrzymać „Zwrot 100% na voucher”.

Klienci Biedronki o istotnych ograniczeniach dowiadywali się już po fakcie

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Dobra osobiste
Ksiądz pozwał biskupa. Jest wyrok Sądu Najwyższego w bezprecedensowej sprawie
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Dobra osobiste
Lex Kaczyński do kosza. Nakazane przeprosiny muszą coś znaczyć
Aplikacje i egzaminy
Pierwszy dzień egzaminów zawodowych za nami. Znamy zadania z prawa karnego
Prawo karne
Koniec głośnego procesu adwokata. Prokurator: Zachowanie jakby miał 13 lat
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Prawo karne
Gdzie jest zabójca posła PiS? Prokuratura: zwolniony, ale nie uwolniony
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście