Reklama

UOKiK wziął pod lupę kolejną akcję promocyjną Biedronki. Są zarzuty

Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Prezes UOKiK postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Urząd przygląda się też akcjom innych sieci, m.in. Lidla oraz Eurocash.

Publikacja: 18.11.2024 09:02

UOKiK wziął pod lupę kolejną akcję promocyjną Biedronki. Są zarzuty

Foto: Adobe Stock

mat

Zarzut dotyczy jednodniowych akcji promocyjnych. Na początku roku, 31 stycznia i 14 lutego, w sklepach Biedronka odbyły się „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”. W ich ramach klienci byli zachęcani do kupienia określonych produktów, za które mieli otrzymać „Zwrot 100% na voucher”.

Klienci Biedronki o istotnych ograniczeniach dowiadywali się już po fakcie

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Czy wspólnota mieszkaniowa może odmówić remontu balkonów i garażu? Wyrok NSA
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Oświata i nauczyciele
Donald Tusk reaguje w sprawie tzw. godzin basiowych. Będzie zmiana prawa
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Sędzia z dwoma paszportami? Resort Żurka chce powrotu do zasady sprzed rządów PiS
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama