Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.09.2015 15:02 Publikacja: 04.09.2015 12:58
Foto: Filmweb
KER zajęła się plakatem po otrzymaniu formalnej skargi. Skarżący napisał, że reklama jest obraźliwa dla kobiet, a umieszczenie napisu "SUCZ" jako etykietki dla nastolatki jest wulgarne i prowadzi do uprzedmiotowienia dziewczyny oraz sprowadza ją do roli seksualnego obiektu.
Arbiter-referent, który poparł skargę, wniósł o uznanie reklamy za sprzeczną z Kodeksem Etyki Reklamy ponieważ nie była ona prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej oraz zgodnie z dobrymi obyczajami a także naruszała zakaz umieszczania w reklamie treści dyskryminujących np. ze względu na płeć. Jego zdaniem naruszony został także uwzględniania przez reklamodawców stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, nawet jeśli reklama nie jest bezpośrednio skierowana do dzieci.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Oględziny kart do głosowania w kolejnych dwóch komisjach, dokonane przez Sąd Najwyższy, doprowadziły do wykrycia...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas