Reklama
Rozwiń
Reklama

Artur Bartkiewicz: Dlaczego „nie uważam nic” Karola Nawrockiego nie jest błędem

Wszystkim, którzy drwią z tego, że Karol Nawrocki „nie uważa nic” w sprawie Marcina Romanowskiego, polecam przyjrzeć się wynikom Konfederacji.

Publikacja: 21.12.2024 12:03

Karol Nawrocki

Karol Nawrocki

Foto: PAP/Maciej Kulczyński

14 proc. dla Sławomira Mentzena i 15 proc. dla Konfederacji – wyniki dwóch ostatnich sondaży Ipsos pokazują, że wojna polsko-polska osiągnęła taką temperaturę, przy której wyborcy zaczynają mieć dość. I – zastrzegam – chodzi o wyborców, a nie wyznawców, bo tym drugim nigdy nie będzie dość igrzysk organizowanych przez KO i PiS.

Ale odsetek wyznawców obu partii wydaje się być podobny; bazą poparcia dla każdej z nich jest dziś ok. 30 proc. głosujących. Na tyle dużo, by grać o pełną pulę, ale za mało, by zdobyć ją samodzielnie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Komentarze
Rusłan Szoszyn: Otwarcie przejść granicznych z Białorusią to bardzo odważny eksperyment
Komentarze
Mirosław Żukowski: Cyniczna gra futbolem
Komentarze
Bogusław Chrabota: Race na Narodowym. Czy pan prezydent zabierze głos?
Komentarze
Stefan Szczepłek: Polacy zagrają w barażach o mundial. Kibole zepsuli święto w Warszawie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Totalna wojna na górze, czyli Donald Tusk kontra Karol Nawrocki
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama