Aktualizacja: 19.04.2017 15:32 Publikacja: 18.04.2017 20:47
Foto: PAP, Jacek Bednarczyk
Wszystko to, co ważne, musi być ustalone wcześniej, a pole manewru na dokonanie nieplanowanych zmian, personalnych czy programowych, jest minimalne. Firmy organizujące takie imprezy zarabiają krocie na przygotowaniu wielkich sal, zaplanowaniu dramaturgii całego widowiska i wykreowaniu przekazu do wyborców. Musi być on jasny: partia jest zjednoczona, silna i pełna optymizmu.
W taki wizerunek trzeba włożyć jednak sporo wysiłku, a wszelkie wewnętrzne spory wyciszyć – i to już jest zadanie dla partyjnych władz, a nie dla firm zewnętrznych. Może właśnie dlatego PiS ma kłopoty z dotrzymaniem terminu zwołania kolejnego kongresu.
Amerykański przywódca ma wyjątkową szansę na spełnienie swej najbardziej kuriozalnej obietnicy z kampanii wyborc...
Kilka lat temu Polska była poważnym graczem na arenie międzynarodowej. Dziś nasza dyplomacja ogranicza się do za...
W sondażu przeprowadzonym na niecały tydzień przed wyborami dostajemy prawdę o kampanii prezydenckiej. 18 maja r...
Krzysztof Stanowski zdominował debatę w TVP, obnażając słabość rywali i prowadzącej. Faworyci – Rafał Trzaskowsk...
W sprawie poniedziałkowej debaty w jednej kwestii z kandydatem Krzysztofem Stanowskim wypada się zgodzić. Organi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas